یادگیری و پیشرفت
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
دیجیتال مارکتینگ
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
رشد کسب‌وکار
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
صنعت آموزش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 14 اسفند 1397
بازدید : 530
نویسنده : کیا فایل

خواص الحیوان (ترجمه حیوه الحیوان دمیری)

خواص الحیوان (ترجمه حیوه الحیوان دمیری)

 

 این کتاب یکی از کتب ارزنده ‌ای است که در زمینه جانورشناسی در عصر صفوی نوشته شده و از منابع مهم تاریخ علم است. این مجموعه در زمینه دوا و درمان در روزگار کهن است. فهرست کتاب عبارت است از : 

باب اول: در بیان طبقات و درجات انسان از انبیای مرسله و زردشت، مانی نقاش، مزدک، به آفرید، مقنع

باب دوم: در ذکر ملوک اقالیم سبعه و اماکن معموره

باب سوم: در شرح احوال علما و علوم متفرقه

باب چهارم: در عرض اطوار صوفیه و زهاد

باب پنجم: در وصف اخلاق طبقات انسان (اهالی فارس، اهالی چین، جماعت ترک، اهالی روم، ذکر اعراب، ذکر هند)

باب ششم: در تقریر عمر حیوانات

باب هفتم: در تعریف خواص و منافع انسان

باب هشتم: در حقیقت انسان آبی و یأجوج و مأجوج و نسناس و...

مقاله دوم در بیان خواص و اخلاق و منافع و مضار سایر حیوانات و در پنج قسم است :قسم اول: در بهایم (فیل، کرگدن، شتر، گاومیش، اسب، اسب وحشی، استر...)قسم دوم: در سباع (شیر، پلنگ، ببر، یوز، گرگ، کفتار، خرس، میمون، خوک، سگ، سگ آبی...)حیوانات غریبه (ثرد، صناخه، رخ، زرافه، ماریطو عودون، غریط، غول، سفنکس، سقنوروس...)قسم سوم: در طیور (شترمرغ، عقاب، کرکس، رخمه، حواصل، قوی، قاز، همای، باز، چرخ، شاهین...)قسم چهارم: در شرح حشرات ارضی (مار افعی، سوسمار، سنگ پشت، عقرب، سام ابرص، سقنقور، ورل...)قسم پنجم: در حیوانات بحری و مائی (تنین، ماهی وال، ماهی فاطوس، جری، سمرنداس، کوسج، انگلیس،

یکی از مهمترین و اولین کتابهایی که در زمینه جانورشناسی در دنیا تالیف شده است کتاب حیوه الحیوان به زبان عربی است. مولف این کتاب کمال الدین ابوالبقا محمد بن موسی بن عیسی شافعی دمیی است. او به سال 742 در دمیره که ده بزرگی در ساحل رود نیل است، زاده شد و پس از تحصیل به گفتن شعر و تدریس حدیث پرداخت. در آغاز از راه خیاطی به امرار معاش می پرداخت و سپس به تحصیل علم پرداخت و به جائی رسید که اجازه تدریس و فتوا یافت. او مذهب شافعی داشت و شهرتش به سبب تالیف کتاب حیوه الحیوان بود.

از این کتاب به خاطر اهمیتش ترجمه هایی به زبان فارسی شده و متن عربی آن بارها چاپ شده است. یکی از این ترجمه ها از م محمدتقی بن محمد تبریزی است که در عصر صفوی به زبان فارسی ترجمه شده و مترجم آن را خواص الحیوان نامیده است. این ترجمه در سالهای 1275 و 1283 در تهران چاپ سنگی شده است و نسخه های خطی چندی در کتابخانه های مختلف از آن موجود است.

نسخه های اساس این چاپ:

- نسخه خطی شماره 12201-5 کتابخانه ملی ایران که در 173برگ 17 سطری است. این نسخه به خط نستعلیق روی کاغذ فرنگی کتابت شده است.

- نسخه خطی به شماره 2599-710 کتابخانه مجلس که در 198 برگ 16 سطری نگاشته شده است.

شایان ذکر است که این کتاب به کتابشناس دانشمند استاد علی صدرائی خوئی تقدیم شده است.

خواص الحیوان (ترجمه حیوه الحیوان دمیری) تالیف محمدتقی بن محمد تبریزی به کوشش میرهاشم محدث و یوسف بیگ باباپور از سوی انتشارات سفیراردهال در سال 94 منتشر شده است.

 



 



:: موضوعات مرتبط: اخبار آی تی , ,
:: برچسب‌ها: خوا الحیوان , جانورشناسی ,
تاریخ : سه شنبه 14 اسفند 1397
بازدید : 460
نویسنده : کیا فایل

کتاب دین های ایران باستان سیف‌الدین نجم‌آبادی

کتاب دین های ایران باستان سیف‌الدین نجم‌آبادی

 

دربارة تعیین زمان زردشت و دین هخامنشیان توافق‌هایی نسبی به دست آمد، اما آن‌چه هم‌چنان مورد بحث است دین ایرانیان پیش از زردشت است. عمده‌ترین مسئله در بررسی تاریخ دین زردشتی، ناپیوستگی میان سه پیکرة اساسی منابع است که عبارت‌اند از: اوستا، سنگ‌نبشته‌های هخامنشی، و ادبیات زردشتی که هیچ یک انعکاس‌دهندة دین عامة مردم نیست و گه‌گاه پاره‌ای از عقاید مردم در آن‌ها بازتاب یافته است. اما به هر حال منطقی‌تر آن است که از خلال همین آثار مبهم و غیرصریح محتوای فکری آغازین مردم ایران را، که پایه‌های اصلی دین آنان را تشکیل می‌دهند، بشناسیم. به طور کلی، در بررسی دین پیش‌زردشتی ایران سه رویکرد به نظر می‌رسد: 1. تاریخ دین را منحصراً بر اساس گاهان تعیین می‌کند و ابزار کار تفسیری است از اشارات گاهانی به‌جای‌مانده و انطباق آن‌ها بر سنت ودایی؛ 2. بر هم‌سازی و ترکیب شواهد اوستا و کتاب‌های پهلوی تأکید دارد و ارزش این مواد را در آن می‌داند که بازتاب‌دهندة مجموعة آموزه‌های زردشت و نمودار روند طبیعی رشد هستند و تغییرات حاصل‌شده در آن را موجب گسست در سنت و نفوذ ادیان دیگر نمی‌داند؛ 3. شواهد ترکیب‌شده از اوستا و کتاب‌های پهلوی را متنوع و انعطاف‌پذیر می‌شمارد و آن را دستگاه اعتقادی خشک نمی‌داند و مزدیسنای ساسانیان را دینی پویا و کارآمد توصیف می‌کند.

برای اولین بار بصورت پی دی اف

 




:: موضوعات مرتبط: اخبار آی تی , ,
:: برچسب‌ها: دین های باستان , دانلود کتاب , سیف الدین نجم آبادی ,
تاریخ : سه شنبه 14 اسفند 1397
بازدید : 522
نویسنده : کیا فایل

آموزش رتوش عکس های پاره

آموزش رتوش عکس های پاره

 

آموزش رتوش عکس های پاره

آموزش کامل عکس های قدیمی و پاره بصورت کاملا حرفه ای برای مبتدیان که تمایل دارند عکسهای قدیمی و پاره خود رو ترمیم نمایند.

دیگر نگران عکس های پاره و قدیمی خود نباشید و با این اموزش همراه باشید و عکسهای خوذ را ترمیم نمایید.

بصورت فیلم تهیه شده و نتیجه ای که بعد از اتمام کار دریافت خواهید کرد شمارا متعجب خواهد نمود انگار که عکس رو تازه انداختید و هیچ مشکلی و پاره ای رو در عکسها نخواهید دید.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار آی تی , ,
:: برچسب‌ها: آموزش رتوش عکس های پاره ,
تاریخ : سه شنبه 14 اسفند 1397
بازدید : 528
نویسنده : کیا فایل

آموزش حرفه ای رتوش فتوشاپ

آموزش حرفه ای رتوش فتوشاپ

 

جدیدترین متد آموزشی نحوه روتوش عکس به صورت حرفه ای برای علاقه مندان به عکاسی و آتلیه داران محترم که از صفر تا صد نحوه روتوش عکس را به شما آموزش میدهند.

آموزش روتوش عکس در فتوشاپ به صورت تصویری توسط استاد جمشیدی، به آموزش کامل روتوش حرفه ای مخصوص آتلیه در Photoshop CC می پردازد.

اگر میخواهید به کار با فتوشاپ مسلط شوید و درصدد رسیدن به تکنیک‌هایی کارآمد به منظور بالابردن کیفیت ویرایش عکس‌ها به‌خصوص در روتوش تصاویر هستید، نرم‌افزار آموزش روتوش عکس در فتوشاپ دقیقا دست روی این مسئله گذاشته است. در این مجموعه آموزشی نحوه روتوش چهره بررسی می‌شود. برای مثال یاد خواهید گرفت که چگونه لکه‌های پوست را برطرف کنید، تارهای مو که روی اجزا صورت قرار گرفته را حذف کنید، درخشندگی و برق پوست را در برخی نواحی برطرف کنید و در نهایت سطح پوست را صاف‌تر کنید. با آموزش‌های این مجموعه یاد خواهید گرفت که چگونه روتوشی حرفه‌ای و به‌خصوص طبیعی انجام دهید. به‌طوری که به سختی بتوان عکس ادیت شده را تشخیص داد.

 



 



:: موضوعات مرتبط: اخبار آی تی , ,
:: برچسب‌ها: آموزش رتوش , آموزش فتوشاپ , رتوش تصاویر ,
تاریخ : سه شنبه 14 اسفند 1397
بازدید : 568
نویسنده : کیا فایل

آموزش ترکیب تصاویر در فتوشاپ

آموزش ترکیب تصاویر در فتوشاپ

 

 

 

سلام خدمت دوستان آی فتوشاپی عزیز امروز بایک آموزش ساده و در خواستی در خدمت شما هستیم من زیاد این روزا زیاد ان نیستیم ولی خب دیدم این آموزش سادس و نیاز به زمان زیادی نداره براتون اماده کردم.البته من سعی میکنم با چند روش حرفه ای به شما آموزشش رو بدم

این آموزش در عین سادگی بسیار پر کاربردی هستش و احیانا شما اون رو در بیشتر سایت ها و طرح های موجود مشاهد ه کرده باشید البته اگه دقت کرده باشیدا… در ادامه باهم به نحوه ی ایجاد اون می پردازیم.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار آی تی , ,
:: برچسب‌ها: آموزش ترکیب تصاویر در فتوشاپ , آموزش فتوشاپ ,
تاریخ : سه شنبه 14 اسفند 1397
بازدید : 514
نویسنده : کیا فایل

کتاب صوتی عقاید یک دلقک +pdf

کتاب صوتی عقاید یک دلقک +pdf

 

فرمت کتاب: فایل صوتی و PDF
رمان عقاید یک دلقک
نویسنده : هاینریش بل “برنده نوبل ۱۹۷۲”

کتاب عقاید یک دلقک (به آلمانی: Ansichten eines Clowns)‏ نوشتهٔ هاینریش بل نویسندهٔ آلمانی است که در ۱۹۶۳ نوشته شده‌است. این کتاب توسط شریف لنکرانی به زبان فارسی ترجمه شده است.
این کتاب از دو دیدگاه مهم قابل بررسی است :یکی اثرات روانی پس از جنگ و دیگری اهمیت انسان و مقابله با هر چیزی که مانع انسان بودنش است. هاینریش بل به انسان با همه ی اشتباهاتش و سادگی هایش معتقد است و به هر چه که مانع انسانی بودن باشد می تازد.
هانس اشنایر ِ دلقک ، انسانی است بسیار انسان . او با رنگ روغنی بر چهره صادقانه مقابل ریا کاری های جامعه ایستاده است. هانس پروتستان زاده و عاشق ماری است و به قول خودش مرض تک همسری دارد . ماری که کاتولیک است بی دین بودن هانس را نمی تواند بپذیرد ، به دلیل عقاید مذهبیش هانس را ترک می کند . هانس در طول شش سال زندگیش با ماری به عقاید مذهبی او احترام می گذاشت حتی او را صبح زود برای رسیدن به مراسم مذهبیش بیدار می کرد و حاضر بود در مراسم مذهبی کاتولیک ها با او ازدواج کند ولی ماری تنها نبود ، کاتولیک ها همواره در اطرافش حضور داشتند.
برادر هانس کاتولیک شده بود و هانس را که پروتستان زاده ی بی دینی بود را حاضر نبود ببیند او برادرش را دوست داشت و از دیدن او محروم بود
«عقاید یک دلقک» طنزی است عاشقانه که در قالب داستانی بسیار خواندنی به مسائل مختلف می پردازد. 

هاینریش بل می گوید: «من با نوشتن جهان را تغییر می‌دهم. همین که می‌نویسم، جهان تغییر می‌یابد.»

 



 



:: موضوعات مرتبط: اخبار آی تی , ,
:: برچسب‌ها: کتاب صوتی عقاید یک دلقک ,
تاریخ : سه شنبه 14 اسفند 1397
بازدید : 486
نویسنده : کیا فایل

کتاب روان ‏‌درمانى اگزيستانسيال

کتاب روان ‏‌درمانى اگزيستانسيال

 

کتاب روان‏‌درمانى اگزيستانسيال هم راهنمايى براى درمان‌گران است و هم نوعى درمان به‏‌شمار مى‏‌رود: هركس كه آن را بخواند، عميقاً تحت تأثير قرار مى‏‌گيرد و خردمندتر مى‏‌شود انگار چندين ساعت به گفت‏‌وگو با كسى نشسته كه عزمش را براى عبور از ژرف‏‌ترين مشكلات بشرى جزم كرده است. داستايفسكى، تولستوى، كافكا، سارتر، كامو و بسيارى ديگر با نويسنده هم‏‌آوا شده‏‌اند تا از دلواپسى‏‌هاى غايى بشر بگويند.
مخاطبان اصلى كتاب، دانشجويان و روان‏‌درمان‌گران بالينى‏‌اند ولى به‏‌دليل سبک قابل فهم و عارى از اصطلاحات تخصصى‏‌اش، براى خواننده‏‌ى معمولى نيز قابل درک و بسيار جذاب است. يالوم پس از نوشتن اين كتاب و براى بسط نظریه اگزيستانسيال بود كه به ابزار داستان روى آورد و آثارى چون و نيچه گريه كرد... ومامان و معنى زندگى را خلق كرد. او خود روان‏‌درمانى اگزيستانسيال را كتاب مرجع تمامى آثارى دانسته كه پس از آن به رشته تحرير درآورده است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار آی تی , ,
:: برچسب‌ها: کتاب روان‏‌درمانى اگزيستانسيال ,
تاریخ : سه شنبه 14 اسفند 1397
بازدید : 7261
نویسنده : کیا فایل

تاریخ جامع ایران مجموعۀ 20 جلدی

تاریخ جامع ایران مجموعۀ 20 جلدی

 

کتاب " تاریخ جامع ایران " اثری است ارزشمند که زیر نظر بنیاد دائرهالمعارف بزرگ اسلامی و در بیست جلد به چاپ رسیده است.

کتاب بی‌نظیر تاریخ جامع ایران حاصل چهارده سال کار مداوم (از سال ۱۳۸۰ تا سال ۱۳۹۴خورشیدی) می‌باشد. هر بخش از کتاب به دست یکی از بزرگان و متخصصین حوزه فوق، تحریر گشته است. این کتاب بزرگترین، معتبرترین و قابل اعتمادترین کتاب تاریخ ایران از پیدایش تا پایان دوره قاجار می‌باشد. پنج جلد نخست این کتاب به تاریخ ایران پیش از اسلام -از نخستین انسان‌های ساکن در فلات ایران، تا پایان روزگار ساسانیان- و پانزده جلد بعدی به تاریخ ایران پس از اسلام؛ در کنار مباحث فرهنگی و ادبیات فارسی و هنر و معماری ایرانی، می‌پردازد.

برای نگارش این اثر سترگ، از بزرگ‌ترین محققان و مورخان ایران و جهان استفاده شده است و هر بخش از آن را متخصصین همان دوره گردآوری کرده‌اند. بزرگانی چون دکتر تورج دریایی، دکتر ژاله آموزگار، دکتر بهروز زرینکوب، دکتر مهشید میرفخرایی در کنار بیش از ۱۵۰ محقق و مورخ و ایران‌شناس ایرانی و اروپایی، در نگارش این اثر عظیم همکاری کرده و بزرگترین کتاب تاریخ ایران را به آیندگان هدیه کرده‌اند.

معرفی هر جلد از کتاب تاریخ جامع ایران:

جلد نخست تا پنجم (ایران باستان) :

  • سابقهٔ انسان‌های نخستین در فلات ایران
  • تمدن‌های پیش از آریایی‌ها (ایلامی‌ها، اورارتوها، گوتی‌ها، کاسی‌ها و…)
  • مهاجرت آریایی‌ها به ایران
  • تاریخ مادها
  • بخشی از تاریخ سیاسی هخامنشیان
  • اسکندر مقدونی و جانشینان او موسوم به سلوکیان
  • اشکانیان
  • عصر ساسانیان
  • تاریخ اساطیری ایران
  • تاریخ اقتصادی و اجتماعی ایران از آغاز تا پایان دورهٔ ساسانی
  • تشکیلات و مناسب اداری و اوضاع نظامی دوران حکومت‌های ایرانی پیش از اسلام
  • بررسی هنر و آثار باستان‌شناسی ایران در زمان مادها و هخامنشیان
  • پژوهشی در معماری ایران باستان
  • ادیان و مذاهب در ایران باستان (از ادیان و خدایان ابتدایی، تا مهرپرستی، زرتشتیت،‌ مانویت و حضور ادیان‌های سامی، بودایی، مسیحیت و یهودیت در ایران و کیفیت حضور هر یک)
  • آموزش و پرورش در ایران باستان
  • زبان و ادبیات ایران پیش از اسلام
  • تاریخ‌نگاری و تاریخ‌نگری در ایران باتسان
  • دانش جغرافیا، فلسفه و علوم دیگر در جامعه ایرانی پیش از اسلام

جلد ششم تا دوازدهم (ایران پس از اسلام) :

  • واپسین روزهای ساسانیان
  • تاریخ ایران پس از شکست در مقابل مسلمانان عرب تا برپایی نخستین حکومت‌های نیمه‌مستقل و مستقل
  • کیفیت فتوح ایران
  • ایران در عصر حکومت امویان
  • ایرانیان و ظهور نقش آن‌ها در روی کار آمدن خلفای عباسی
  • وزرای ایرانِ، دبیران و دیوانسالاران ایرانی
  • بخش‌هایی از حکومت‌های ایرانی در نواحی شرقی و غربی فلات ایران
  • حکومت‌های ایرانی طاهری، سامانی، صفاری، زیاری، باوندی، بوئیان، کاکویان و…
  • تاریخ تشکیلات اداری و سیاسی در میان حکومت‌های پراکنده ایرانی
  • تاریخ غزنویان
  • ورود چشم‌گیر ترکان به ایران و تاریخ سلجوقیان و خوارزمشاهیان
  • تاریخ سلسله‌های کوچک در غرب ایران (بنی سکمان در ارمنستان و ملوک قراباغ و…)
  • تاریخ ایران در زمان اتابکان آذربایجان، اتابکان فارس و دیگر حکومت‌های محلی نه‌چندان قدرتمند
  • زمینه‌های هجوم مغول
  • چنگیزخان و جانشینان او
  • ایلخانان
  • تشکیلات سیاسی-اداری ایران در زمان ایلخانان و نقش وزرای ایرانی در این دوره
  • حکومت‌های محلی ایرانی و غیرایرانی چون سربداران و آل‌اینجو و جلایریان
  • تیمور لنگ و جانشینان او
  • حکومت‌های ترکمان قراقویونلو و آق‌قویونلو
  • صفویان
  • نادرشاه و تاریخ افشاریان
  • کریم‌خان و تاریخ زندیان
  • ایران در عصر قاجار
  • تحولات مذهبی این دوره
  • روابط خارجی ایران با عثمانی، انگلستان، فرانسه و دیگر دول اروپایی
  • زمینه‌های شکل‌گیری نارضایتی عمومی، نهضت‌های اجتماعی و انقلاب مشروطه
  • قش‌های طبقات اجتماعی در تحولات سیاسی
  • ورود تمدن جدید غربی به ایران و تصادم آن با فرهنگ مذهبی عامه
  • خانات آسیای مرکزی، خانات گنجه و شکی و قراباغ، هرمز و خلیج فارس

جلد‌های سیزدهم تا بیستم (فرهنگ و تمدن ایران) :

  • تاریخ علم و ادب و نقش ایرانیان در نهضت‌های چون ترجمه آثار پس از اسلام
  • آثار علمی، فلسفی، کلامی و نقش ایرانیان
  • ستاره‌نشاسی، ریاضیات، پزشکی، علوم فقهی، تصوف و فرق صوفیه
  • تاریخ زبان و ادبیات فارسی از آغاز عصر اسلامی تا پایان روزگار قاجارها
  • ادبیات فارسی در قلمرو فرهنگی ایران، ادبیات مشروطه، ادبیات عامه، روزنامه و روزنامه‌نگاری، ادبیات اقوام ایرانی
  • تاریخ هنر و معماری ایران پس از اسلام، شامل هنرهای دستی، هنرهای تزئینی، هنرهای نمایشی، موسیقی
  • تاریخ اجتماعی ایران پس از اسلام
  • نظام حقوقی در ایران پس از اسلام
  • ادیان و مذاهب در ایران پس از اسلام
  • طبقات اجتماعی جامعه ایرانی

 


 



:: موضوعات مرتبط: اخبار آی تی , ,
:: برچسب‌ها: تاریخ جامع ایران , کتاب تاریخی ,
تاریخ : سه شنبه 14 اسفند 1397
بازدید : 482
نویسنده : کیا فایل

دوقلوهای عجیب

دوقلوهای عجیب

 

دوقلوهای عجیب

نویسنده: مارک تواین
مترجم: احمد قاضی
لوژی و آنژلو برادران دوقلو هستند آنها به سبب وضع بدنی خود ناچارند همیشه با هم باشند و با تضادی که دارند بدنی یگانه را اداره میکنند.نویسنده کتاب دوقلوهای عجیب مارک تواین با چیره دستی تمام آن چنان به شرح احوال آنها پرداخته است که خواننده با شوق زیاد داستان را دنبال می کند و مایل نیست قبل از پایان آن،کتاب را به زمین گذارد.

شاهزاده وگدا ، تام سایر از دیگر کتابهای مارک تواین است.

 


 



:: موضوعات مرتبط: اخبار آی تی , ,
:: برچسب‌ها: دوقلوهای عجیب , مارک تواین , دانلود رمان ,
تاریخ : سه شنبه 14 اسفند 1397
بازدید : 540
نویسنده : کیا فایل

آموزش برگرداندن اکانت غیرفعال شده در اینستاگرام

آموزش برگرداندن اکانت غیرفعال شده در اینستاگرام

 

در این آموزش قصد داریم با 3 روش به شما برای

برگرداندن اکانت اینستاگرامتانکمک کنیم.

یکی از معظلاتی که برای کاربران اینستاگرام با تعداد فالوورهای زیاد است این است که شاید به دلایل متفاوتی به بسته شدن اکانت خود روبرو شوند که دیگر نتوانند وارد آن شوند و ادامه به پست گذاشتن بدهند ، که با غیرفعال شدن اکانت شما توسط اینستاگرام

با پیغام “Your Account Has Been Disabled For Violating Our Terms” روبرو خواهید شد ،

اما نگران نباشید!

من به شما آموزشی خواهم داد که می توانید با درست انجام دادن تمامی مراحلی که گفته می شود اکانت خود را پس گرفته و دوباره به ادامه ی پست گذاشتن بروید.

با ما همراه باشید تا شما را با روش کلی و دلایل غیرفعال شدن اکانت را توضیح دهیم.

 

 



 



:: موضوعات مرتبط: اخبار آی تی , ,
:: برچسب‌ها: اکانت غیر فعال در اینستاگرام , آموزش اینستاگرام , ترفندهای اینستاگرام ,
تاریخ : سه شنبه 14 اسفند 1397
بازدید : 833
نویسنده : کیا فایل

چگونه از تلگرام خود محافظت کنیم ؟

چگونه از تلگرام خود محافظت کنیم ؟

 

ایا با دیدن تبلیغات هک تلگرام نگران میشوید ؟
ایا میترسید شما هم هک شوید ؟؟
ایا دوستانتان از تجربه های هک شدن شمارا نگران کرده اند ؟


دیگر نگران نباشید !!!

 
با خواندن توصیه های این مجموعه برای همیشه از هک شدن در امان بمانید
 
 
هک,هک تلگرام,جلوگیری از هک,انتی هک,انتی هک تلگرام,امنیت تلگرام,چگونه در تلگرام هک نشویم

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار آی تی , ,
:: برچسب‌ها: چگونه در تلگرام هک نشویم , امنیت تلگرام , انتی هک تلگرام , انتی هک ,
تاریخ : سه شنبه 14 اسفند 1397
بازدید : 542
نویسنده : کیا فایل

دانلود آموزش  تصویری تغییر الگوی ذهنی

دانلود آموزش تصویری تغییر الگوی ذهنی

 

محتوای این فایل آموزشی:

جابجایی الگویی ذهنی

پارادایم چیست؟

چگونگی شکل گیری الگوی ذهنی

چرا اینجا هستم؟آمده ام بهر چه بود

تاثیر گذاری دوطرفه

اصل پنجره ها

تغییر لایه به لایه سلولها

درک پنجره جدید

بی معنا سازی

تعویض عینک جدید

راز تجسم خلاق

نوع فایل:ویدیوی آموزشی

حجم فایل:300مگابایت

و.....

 

 

 



 



:: موضوعات مرتبط: اخبار آی تی , ,
:: برچسب‌ها: آموزش تصویری تغییر الگوی ذهنی , الگوی ذهنی , پارادایم چیست , شکل گیری الگوی ذهنی , راز تجسم خلاق ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

فروشگاه فایل کیا؛ منبع جامع انواع فایل... چنانچه فایل مد نظرشما در بین فایل های بارگذاری شده در سایت موجود نبود،می توانید از طریق دایرکت پیج اینستاگرام@kiyafile.ir سفارش دهید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان منبع جامع انواع فایل و آدرس kiyafile.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.











RSS

Powered By
loxblog.Com
مدیر سبز، آموزش بازاریابی

TOOLS BLOG

TOOLS BLOG